Skip to content Skip to main navigation Skip to footer

Vstupní informace

Co si jako Inzerent připraví do startu, nebo probíhá zadávání požadavků? Pojďme si projít.

Základní balík podkladů pro první kampaň

Grafické podklady – bannery jedné kampaně doporučujeme dodat v následujících základních formátech. Jde opravdu o základní sadu, ale ze zkušenosti víme, že je dostačující pro pokrytí většiny ploch a to i na mobilních telefonech a tabletech. Samozřejmě můžete dodat jakékoli velikosti.

120×240120×600180×150180×150
200×200234×60250×250300×250
300×600336×280468×60728×90
970×90970×250320×50320×100
320×320

Cílová URL – kam bude směřovat cílový proklik? Bude to vaše landing page k dané akci, nebo na konkrétní hru, nebo rovnou na registrační formulář? U konkrétní akce doporučujeme landing page.

Platnost kampaně – důležitá informace je o časovém omezení platnosti kampaně. Bude to týden, měsíc, nebo konkrétní datum?

Popis omezení – máte podmínky pro omezení používání této kampaně? Samozřejmostí jsou základní pravidla, která jsou dostupná zde a každý Affiliate partner je musí dodržovat. Pokud máte další konkrétní požadavky, potřebujeme je znát.

Doporučení

  • Kromě bannerové sady doporučujeme přidat i přímý kontakt na registraci. Tento odkaz je u Affiliate partnerů nejvíce oblíbený a zásadně zvyšuje míru konverze hráče.

Jak probíhá zadávání požadavků?

Pokud budete mít jakýkoli požadavek, například změnu kampani, zadání nové kampaně, výrobu bannerů, nebo jiný požadavek, vždy prosíme sdělní na email podpora@affimaster.cz kde bude v rychlosti vyřízen naším pracovníkem.

Pomohla vám tato nápověda?

0
Related Articles