Affilmaster podpora Affilmaster podpora
  • Domů
  • Podpora
  • Promo news
Affilmaster podpora Affilmaster podpora
Affilmaster podpora Affilmaster podpora
  • Domů
  • Podpora
  • Promo news
loading

Podpora

  • Jak začít
    • Jak se registrovat
    • Jak vyplnit registraci do platformy
    • Hlavní informace
    • Souhrn VOP pro affiliate partnery
  • Spolupráce
    • Revenue výpočet
    • Revenue plán
    • Kodex Reklamy od Rady pro reklamu – plné znění
    • Novelizace Kodexu reklamy Rady pro reklamu [Aktualizováno]
    • Platba odměn a provizí
    • Kompletní VOP pro Affiliate partnery
  • Inzerenti
    • Integrační popis pro Inzerenty
    • Vstupní informace
    • Manuál propojení třetích stran
    • Obecná doporučení k výpočtu NGR
  • Affiliate plaforma
    • Informace a pravidla
    • Kampaně
    • API informace

Obecná doporučení k výpočtu NGR

Tvorba NGR koeficientu

 % NGR koeficient = 1 – % náklady níže uvedené

  • % Fee platformy
  • % Fee herního providera
  • % Fee platební brány
  • % Daň z hazardních her

Výpočet relace

Výsledné NGR hráčské relace k odeslání = (% NGR koeficient * GGR (total Bet – total Win – total Jackpot) za aktuální hodinu v CZK) – CZK náklady na bonusy (reálný náklad kasina na vynaložený bonus nebo free spin za aktuální hodinu, tedy wagerovaná hodnota bonusu, kterou je již možné vybrat na bankovní účet) viz. Event Bonus v integračním manuálu.

Poznámka: Součástí GGR je jsou veškeré výhry a prohry včetně centrálního jackpotu casina a jackpotů jednotlivých herních providerů.

Web: affilmaster.cz
Helpdesk: podpora@affilmaster.cz
Copyright © 2024 Všechna práva vyhrazena
Spravovat souhlas

Abychom mohli poskytovat nejlepší možné služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení technologie, jako jsou soubory cookie. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečné ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit některé vlastnosti a funkce.

Funkční Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si účastník nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze pro účely provedení přenosu oznámení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistics
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Absent a subpoena, voluntary compliance by your Internet Service Provider, or other records from a third party, information stored or obtained solely for this purpose cannot usually be used to identify you.
Marketing
Technické úložiště nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele přes web nebo více webů pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Spravovat služby Správa {vendor_count} prodejců Přečtěte si více o těchto účelech
Zobrazit předvolby
{title} {title} {title}